18 Aralık 2007 Salı

Limon aromalı, sebzeli nefis tavuk ruloları




Malzemeler:

4 adet rulo yapılacak kadar inceltilmiş tavuk göğüs
4 dilim fıstıklı ince salam
Birer parmak kalınlığında 4 parça kaşar peyniri
Jülyen doğranmış yarım kabak
Piyazlık doğranmış 1 orta boy soğan
4 diş sarımsak
5-6 adet doğranmış mantar
Limonlu-karabiberli tuzot (Arifoğlu markasını kullandım)
1 adet domates
Bir tutam maydanoz
Yapılışı:

1. Tavuk göğüslerini tezgahta açıyoruz, ortalarına tuzot ekiyoruz, üzerine bir dilim salam, 1 parça kaşar peyniri ve birer diş doğranmış sarımsak koyup tavuk etlerini katlayarak rulo haline getiriyoruz. Pişirme ipiyle dikkatlice bağlıyoruz. Tüm tavuk etlerini aynı şekilde hazırlıyoruz.


2. Tavuk rulolarını düdüklü tencereye koyuyoruz. Piyazlık doğranmış soğanı, mantarları, kabakları, maydanozları, doğranmış domatesi ekleyip tuzot serpiyoruz. Yağını ve tuzunu ekleyip yeteri kadar su ekliyoruz ve pişiriyoruz.


3 yorum:

evcilkedi dedi ki...

Yeni yılın kutlu olsun, herşey gönlünce olsun:-) Minik kızına da sevgiler. Ziyaretin için de teşekkür ederim:-)

Tijen dedi ki...

Çok ara verdin demeye gelmiştim ki yeni bir şeyler eklemişsin. Ellerine sağlık ve de çooook güzel bir yıl diliyorum Umut'cuğum.

pandora dedi ki...

Sevgili Tijen ve Evcilkedi,

Yeni yıl dilekleriniz için çok teşekkür ederim, sizlerin de mutlu bir yılı olsun diliyorum.

Çok ara vermeme gelince, haklısın Tijen, acayip tembellik ediyorum valla ya :(