17 Nisan 2007 Salı

Deniz ürünleriyle enfes bir lezzet



Deniz ürünsüz bir Akdeniz mutfağı düşünülebilir mi? Geçen gün karideslerle Artebella sarımsak ezmesinin nefis lezzetini bir araya getirmiştim. Tadı çok hoşuma gidince bugün daha da genişlettim bu deniz ürünleriyle yapılan pratik ve enfes başlangıç yemeğini. Balık sofralarınızda leziz bir sıcak başlangıç için iyi bir tarif..

Malzemeler:
Artebella Kuru Domates Bruschetta
Artebella Sarımsak Ezme
Karışık deniz ürünleri (ahtapot, karides, midye, kalamar, önceden haşlanmış. Ben Pınar'ın dondurulmuş ürününü kullandım, sonuçtan çok memnun kaldım)
Zeytinyağı
Tereyağı
Pul biber
Roka

Yapılışı:
1. Çözülmüş olan karışık deniz ürünlerini zeytinyağını hafifçe kızdırdığımız tavaya alıyoruz, sotelerken tereyağını da ekliyoruz.
2. Tavaya istediğimiz miktarda Artebella Kuru Domates Bruschetta ve Artebella Sarımsak Ezme ekleyerek sotelemeye devam ediyoruz.
3. En son pul biberi ekleyerek yemeğimizi karıştırıp ocağı kapatıyoruz. Roka yapraklarıyla sıcak servis yapıyoruz.

2 yorum:

pecete dedi ki...

Balık ve sarımsak; muhteşem ikili. Ellerinize sağlık. Bir arkadaşımı Taksim'deki yerinize yönlendirsem alışveriş yapabilir mi? Sevgiler..

pandora dedi ki...

Sevgili Ayşem,
Taksim'deki dükkan her zaman açık olmuyormuş. O nedenle, Metro'larda bulabilir (blogda yandaki sütunda hangi Metro'larda bulabileceğiniz yazıyor) veya kendi satış sitemizden www.gurmedunyasi.com sipariş verebilir arkadaşınız.