26 Şubat 2008 Salı

Artebella Yarı Kuru Domatesli Mısır Ekmeği



Ekmeklerden gidiyoruz bu aralar.. Bu sefer mısır ekmeği pişirdim. Kuru domatesi seviyorum ama yarı kuru domates bambaşka bir lezzet. Bu muhteşem Akdeniz lezzetini mutlaka denemelisiniz diyorum ve tarife geçiyorum. Bu ölçülerle 5 muffin çıkıyor.

Malzemeler:
Yarım bardak mısır unu
Yarım bardak un
Yarım paket hamur kabartma tozu
Yarım tatlı kaşığı tuz
Yarım bardak hafif sulandırılmış yoğurt
1 yumurta
1 yemek kaşığı erimiş tereyağ
Artebella yarı kuru domates antipasti

Yapılışı:
Mısır unu, un, tuz, kabartma tozunu bir kapta karıştırıyoruz. Yoğurt, yumurta, tereyağı ekleyip mikserle çırpıyoruz. Muffin kaplarını yağlayıp bir kaşıkla karışımdan içlerine dolduruyoruz. Üstlerine birer dilim Artebella yarı kuru domates koyuyoruz. 220 C ısıdaki fırında yaklaşık 20 dakika kadar pişiriyoruz.


2 yorum:

Tijen dedi ki...

Közlenmiş biber pestosunu yeni bitirdim. Çok güzeldi. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık!

pandora dedi ki...

Tijen,

Sağol, senin beğenmen çok önemli bizim için.. Ben de çok seviyorum o pestoyu, sık sık kullanıyorum evde..