28 Eylül 2008 Pazar

Kahvaltıda Akdeniz kokusu..




Akdeniz mutfağının basit, sağlıklı, nefis lezzetlerinin pek çok çeşitlemesi yapılır bizim mutfağımızda. Bu sabah uyandığımda içimden çocukluğumuzdan kalma bir lezzeti canlandırmak geldi. Beyaz peyniri, doğradığım maydanozları, minik küpler halinde kestiğim domatesi, bol karabiberi, zeytinyağını ve bir yumurtayı karıştırdım bir kabın içinde. Dünden kalmış ekmeği dilimledim, altlarına ufak tereyağı parçaları sürüp fırın tepsisine yerleştirdim dilimleri. Dilimlerin üstüne karışımdan paylaştırdım, üzerlerine birer uzun bacaklı Enoki mantarı koydum. 200 derece ısıdaki fırında 7 dakika kadar tuttum. Yanında mis gibi sıcacık demli çayla Akdeniz kokularını içimize çeke çeke nefis bir kahvaltı yaptık bugün.

2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

merhaba, artebella ürünlerini aldığım bir netten satış siteniz vardı ama bir türlü sitenin adını hatırlayamıyorum. Diğer pc mde kayıtlı olduğu için hiç satış sitenizi unutacağım aklıma gelmemişti.mantar vb alacağım netten almak daha kolay geliyor bana.sitenin adını bana iletebilirmisiniz.teşekkür ederim.
bu arada blogunuzu takip ettiklerime alıyorum :))

pandora dedi ki...

gurmedunyasi.com adresli sitemiz bir süreliğine kapalı. siparişlerinizi bana direkt olarak e-mail adresimizden (kybelem@tnn.net) gönderebilirsiniz. Selamlar..